LATO Z JOGĄ

1 lipca 2021
5 sierpnia 2021 — 26 sierpnia 2021
18:30

Terminy zajęć: 05.08; 12.08; 19.08; 26.08

Odpłatność: 100 zł za cztery spotkania

Godziny: 18:30-19:45

Prowadzący: Lidia Perlińska-Tyrzyk z @satya.yoga.kornik – certyfikowany instruktor jogi. Joga to jej pasja, którą pielęgnuje uczęszczając regularnie na zajęcia i rozwijając się jako nauczyciel jogi. Od 10 lat praktykuje jogę i od początku była przekonana, że jest to Jej Droga. Odkąd jest nauczycielem jogi zrealizowała swoje największe marzenie – ROBI TO, CO KOCHA i co jednocześnie POMAGA LUDZIOM. Posiada certyfikat Instruktora Jogi, który jest akredytowany przez Ministra Sportu i Turystyki oraz MEN, zrealizowała także kurs nauczycielski RYT 200H Vinyasa Yoga – akredytowany przez międzynarodową organizację Yoga Alliance.

Uczestnicy: 18+

W programie: Praktyka jest skierowana do wszystkich, zarówno do osób, które wcześniej miały kontakt z jogą, jak i tych zupełnie początkujących. Zajęcia będą prowadzone w stylu Vinyasa Yoga, którego bazą są płynne przejścia między asanami połączone oddechem, co przypomina taniec i medytację w ruchu. Oprócz samych asan pojawią się różne techniki oddechowe – pranajama, które pomogą oddychać świadomie. Regularne ćwiczenie pranajamy przez zaledwie 10 minut każdego dnia może przeciwdziałać stresowi, obniżać ciśnienie tętnicze, łagodzić lęki, zmartwienia i depresję, eliminować ospałość, wzmacniać siłę woli, poprawiać jakość snu i zdziałać wiele więcej.

Połączenie praktyki ze świadomym oddechem sprawi, że poznasz swoje ciało, uspokoisz swój umysł oraz poznasz techniki, które poprawią jakość oddechu.

Co daje joga? – 10 udowodnionych naukowo korzyści:

1. Twoje ciało się wzmocni, stanie się bardziej elastyczne, odporne i gibkie, przez co automatycznie mniej podatne na uraz.

2. Pod wpływem jogi pojawiają się korzystne zmiany we krwi, podnosząc zdolność organizmu do samooczyszczania i samo naprawiania – czyli pozostawania młodym.

3. Zmniejszysz (o ile występują) dolegliwości bólowe pleców, barków, karku, szyi; ochrona dysków przed ich kompresją i uszkodzeniami!

4. Praktykowanie jogi wpływa na mózg w dokładnie przeciwny sposób do tego, jaki wywiera na niego przewlekły ból.

5. Zwiększenie ukrwienia, a tym samym dotlenienie tkanek, co ułatwia utrzymanie ciśnienia krwi na właściwym poziomie.

6. Zmniejszenie ryzyka zawału serca, miażdżycy, udaru, cukrzycy i otyłości. Joga pomaga także w leczeniu arytmii serca.

7. Wzmocnisz trawienie.

8. Wzmocnisz odporność organizmu.

9. Asany wyciszają system nerwowy, czego efektem jest zwiększona stabilność emocjonalna, psychiczna równowaga, większy dystans do otoczenia i wydarzeń.

10.Pobudza gruczoły dokrewne: jajniki, nadnercza, tarczycę oraz przysadkę, dzięki czemu reguluje gospodarkę hormonalną. Pomaga przy bólach miesiączkowych i PMS-esie.

Ze względu na stan epidemii bardzo prosimy o zapoznanie się z regulaminem zajęć oraz kartą uczestnika, które są dostępne pod linkiem:

Opłatę za zajęcia należy uiścić najpóźniej tydzień przed planowanym rozpoczęciem, przelewem na nr konta 53 9084 0003 0000 1552 2000 0001, po wcześniejszym otrzymaniu telefonu z Biura Obsługi Klienta z potwierdzeniem o utworzeniu grupy.

Zapraszamy !!!

Skip to content